Politica de confidențialitate

Politica de confidențialitate a Business Outsoucing Solutions SRL

Suntem preocupați de viața dumneavoastră privată și suntem deciși să protejăm datele dumneavoastră cu caracter personal. Prezenta Politică de confidențialitate vă informează asupra modalității în care gestionăm datele dumneavoastră cu caracter personal, asupra drepturilor pe care le aveți în legătură cu confidențialitatea datelor și a modului în care sunteți protejat prin lege. Vă rugăm să lecturați cu atenție prezenta Politică de confidențialitate înainte de utilizarea Serviciilor noastre.

Cuprins

  1. Cine suntem?
  2. Ce date colectăm referitoare la persoana dvs.?
  3. Colectăm date referitoare la minori?
  4. Care sunt motivele pentru care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal?
  5. Prelucrarea datelor în cadrul serviciilor SMART „Smart Jobs”
  6. Modalitatea de informare a dvs. cu privire la modificările aduse Politicii noastre de confidențialitate
  7. Drepturile dumneavoastră
  8. Comunicare și marketing
  9. Cui divulgăm datele dvs.?
  10. Transferuri internaționale
  11. Unde stocăm datele dvs. și pe ce perioadă?
  12. Măsuri tehnice și organizatorice și securitatea prelucrării
  13. Link-uri către website-uri ale terților
  14. Detalii de contact
  15. Autoritatea pentru Protecția Datelor

Prezenta Politică de confidențialitate se aplică utilizării de către dvs. a oricăror produse, servicii, conținuturi, opțiuni, tehnologii sau funcții și a tuturor website-urilor, aplicațiilor mobile, site-urilor mobile sau a altor produse sau aplicații online oferite dvs. de către noi (denumite în mod colectiv „Serviciile”).

1. Cine suntem? 

Operatorul de date care prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal este: Business Outsourcing Solutions SRL, persoană juridică română cu sediul principal în București, sector 3, Str Ilioara 27 A, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/2907/2016, CUI 35723388, atribut fiscal RO.

2. Ce date colectăm referitoare la persoana dvs.? 

2.1.1 Date obținute din interacțiuni directe
Informații privind înregistrarea și alte informații referitoare la cont
În momentul în care vă înregistrați în vederea utilizării Serviciile noastre, este posibil ca noi să colectăm următoarele informații referitoare la persoana dvs.:
• în cazul în care vă înregistrați în mod direct pe platforma noastră, vi se va solicita să furnizați adresa de email;
• în cazul în care vă înregistrați utilizând contul Google: numele și prenumele, adresa de email și URL-ul către fotografia dvs. de pe profilul Google;
• în cazul în care vă înregistrați utilizând contul de Facebook: numele și prenumele care apare pe contul dvs. de Facebook, adresa de email asociată contului dvs. de Facebook, ID-ul de Facebook și URL-ul către fotografia dvs. de profil de pe Facebook. În cazul în care ați acordat o permisiune societății Facebook prin intermediul opțiunii sale de confidențialitate din cadrul aplicației (care apare chiar înainte de înregistrarea pe Serviciile noastre), este posibil să colectăm date privind genul, vârsta sau adresa dvs. de email, în funcție de permisiunile acordate de către dvs; și
• dacă vă înregistrați utilizând ID-ul dvs. Apple: numele și prenumele și adresa de e-mail; dvs. puteți decide dacă doriți să împărtășiți adresa de e-mail cu noi când vă conectați la contul dvs. Apple.
În funcție de alegerile pe care le faceți pe parcursul autentificării pentru Serviciile noastre sau în cursul procesului de contractare a Serviciilor noastre, puteți opta să ne furnizați următoarele date suplimentare cu caracter personal:
• numele dvs.;
• adresa de domiciliu;
• numărul de telefon mobil;
• date referitoare la studii, experiența profesională, competențe, fotografii, preferințe legate de locul de muncă dorit, precum și orice alte informații incluse în CV-ul dvs. sau prezentate în mod direct către angajatorii dvs. prin intermediul Serviciilor noastre, în momentul în care optați pentru furnizarea către noi a acestor date prin intermediul funcției „CV-ul meu” din cadrul setărilor Contului SMARTJOBS pentru a vă înscrie pentru unul dintre locurile de muncă publicate în cadrul secțiunii „Locuri de Muncă”.+

Valabilitatea contului dvs. SMART

Validăm conturile utilizatorilor SMART utilizând verificarea prin SMS, pentru a ne asigura de faptul că fiecare cont este asociat cu un utilizator real și unic. Acest proces de validare este demarat în momentul în care publicați prima listare de anunțuri în cadrul Serviciilor noastre. Pentru validarea contului dvs. SMART, înainte de publicarea listării de anunțuri, vă vom transmite un SMS de pe un număr de telefon mobil valabil furnizat de dvs. Acest proces este complet gratuit.
În cazul în care nu sunteți de acord cu validarea contului dvs., acesta va rămâne în continuare activ și veți avea posibilitatea de a utiliza Serviciile noastre cu o funcționalitate limitată. Această funcționalitate limitată a unui cont implică faptul că nu puteți publica noi listări de anunțuri și nu puteți edita, actualiza, promova, extinde, reactiva, dezactiva sau șterge listările existente de anunțuri până în momentul în are contul dvs. nu este verificat prin SMS. De asemenea, nu veți avea posibilitatea de a primi sau răspunde la niciun mesaj din partea altor utilizatori.
Orice utilizator poate solicita un număr maxim de 5 mesaje SMS cu coduri de verificare în termen de 24 de ore. Validarea contului se realizează odată pentru fiecare cont, până în momentul în care acesta este verificat cu succes prin SMS de către utilizator.
În momentul în care v-ați validat contul SMART, acest va rămâne în continuare asociat cu numărul de telefon mobil utilizat pentru verificarea prin SMS. Dacă doriți să schimbați numărul de telefon mobil asociat contului dvs. SMART, va trebui să contactați echipa noastră de Asistență pentru Clienți utilizând Formularul de Contact.
Comunicarea prin intermediul funcției de chat din cadrul Serviciilor noastre
În momentul în care utilizați aplicația de chat pentru a comunica cu alți utilizatori, colectăm și prelucrăm conținutul și informațiile pe care alegeți să ni le furnizați prin această funcție.
Participarea la sondajele noastre efectuate în rândul utilizatorilor
Ocazional, vă vom transmite chestionare ale noastre destinate utilizatorilor pentru măsurarea nivelului dumneavoastră general de satisfacție cu privire la calitatea serviciilor oferite de SMART. În acest sens, vom prelucra doar codul dvs. de ”session long” (acesta este un cod de identificare aleatoriu atribuit dvs. în momentul în care descărcați aplicațiile noastre mobile sau vizitați website-ul nostru).
Mai mult decât atât, este posibil să decideți să ne furnizați detaliile dumneavoastră de contact, cum ar fi adresa de email și numărul de telefon mobil, la solicitarea noastră de a vă contacta și de a vă invita să participați la una dintre experiențele noastre adresate utilizatorilor (UX) sau la un interviu cu echipa noastră. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că informațiile pe care ni le oferiți în legătură cu întrebările cuprinse în chestionar pot include ocazional date cu caracter personal oferite de dvs. în mod voluntar în cadrul răspunsurilor.

Evaluare și feedback

Colectăm informații despre evaluarea și feedbackul pe care îl oferiți altor utilizatori în urma interacțiunii dvs. cu aceștia, dar și despre evaluarea și feedback-ul pe care îl primiți de la alți utilizatori, în conformitate cu Termenii de Utilizare. Facem acest lucru pentru a măsura satisfacția utilizatorilor în ceea ce privește experiența tranzacțională și pentru a asigura un nivel optim și eficient de comunicare între utilizatori, precum și pentru a verifica și preveni acțiuni și comportamente neadecvate în contextul activității desfășurate în legătură cu Serviciile noastre, aceste informații permițându-ne să luăm măsurile necesare și adecvate pentru menținerea unor standarde ridicate la furnizarea Serviciilor noastre.
2.1.2 Datele pe care le colectăm în mod automat în momentul în care utilizați Serviciile noastre
În momentul în care utilizați Serviciile noastre, colectăm în mod automat următoarele informații referitoare la persoana dvs.:
Informații referitoare la dispozitivele folosite
• Colectăm informații specifice referitoare la dispozitivele utilizate, cum ar fi versiunea sistemului de operare sau identificatorii unici. De exemplu, denumirea rețelei mobile pe care o utilizați, adresa dvs. IP, setările privind limba de pe dispozitivul dvs., marca și tipul dispozitivului, sistemul de operare și versiunea dispozitivului, tipul și versiunea browser-ului și informații specifice referitoare la software, cum ar fi fonturile, fusul orar al sistemului și al browser-ului sau formatele video și audio disponibile. În cazul în care sunteți autentificat, asociem elementele de identificare ale dispozitivului dvs. cu contul dvs. pe SMART.

Informații referitoare la localizare

• În funcție de permisiunile acordate prin dispozitivul dvs., dacă publicați orice anunț prin Serviciile noastre, colectăm în mod automat și prelucrăm informații referitoare la localizarea reală a persoanei dvs. Utilizăm diferite tehnologii pentru stabilirea localizării, inclusiv adresa IP, GPS, punctele de accesare a Wi-Fi și turnurile de telefonie mobilă. Datele dvs. de localizare ne dau posibilitatea de a vedea articole ale utilizatorilor din apropierea dvs. și vă ajută să publicați anunțuri în zona locului în care vă aflați. În cazul în care avem nevoie de datele dvs. de localizare, vă vom prezenta mai întâi un ”pop-up”, care vă va solicita să decideți dacă ne permiteți sau nu să accesăm datele dvs. de localizare de pe dispozitivul dvs. mobil. Dacă nu ne permiteți să avem acces la datele dvs. de localizare, veți putea utiliza în continuare Serviciile noastre însă cu funcționalitate limitată. Dacă ne permiteți să accesăm datele dvs. de localizare, puteți schimba această opțiune în orice moment ulterior, accesând setările de pe website-ul nostru sau de pe aplicația noastră mobilă și dezactivând permisiunile acordate în legătură cu partajarea localizării. Pentru a afla mai multe detalii cu privire la scopurile în care utilizăm datele dvs. de localizare și la modul în care sunt prelucrate aceste date, vă rugăm să consultați secțiunea 4.2 (ii) din prezenta Politică de confidențialitate.

Datele referitoare la clienți și la autentificare

• Detalii tehnice, inclusiv adresa protocolului de internet (IP) a dispozitivului, fusul orar și sistemul de operare. Vom stoca de asemenea informațiile dvs. de autentificare (data înregistrării, data ultimei schimbări a parolei, data ultimei conectări cu succes), tipul și versiunea browser-ului dumneavoastră.

Date privind fluxul de click-uri

• Colectăm informații referitoare la activitatea dvs. în cadrul Serviciilor noastre care includ site-urile de pe care ați accesat Serviciile noastre, ștampila cu data și ora fiecărei vizite, căutările efectuate de dvs., listările de anunțuri sau banner-ele publicitare pe care ați dat click, interacțiunea dvs. cu astfel de anunțuri publicitare sau listări de anunțuri, durata vizitei dvs. și ordinea în care ați vizitat conținuturile existente în cadrul Serviciilor noastre.

Fișiere de tip ”cookies” și tehnologii similare

• Utilizăm fișiere de tip ”cookies” în scopul administrării sesiunilor utilizatorilor noștri, al stocării preferințelor dvs. la selectarea limbii și pentru a vă transmite anunțuri relevante. Fișierele de tip „cookies” sunt mici fișiere de text transferate de un server web pe hard drive-ul echipamentului dvs. Fișierele de tip ”cookies” pot fi utilizate în scopul colectării datei și orei vizitei dvs., a istoricului de căutare, a preferințelor și a numelui dvs. de utilizator. Vă puteți seta browser-ul în așa fel încât să refuzați toate fișierele de tip cookie sau o parte din acestea sau să vă avertizeze în momentul în care website-urile setează sau accesează fișiere de tip ”cookies”. În cazul în care dezactivați sau respingeți fișierele de tip ”cookies”, vă rugăm să aveți în vedere faptul că unele părți din cadrul Serviciilor noastre pot deveni inaccesibile sau pot să nu funcționeze în mod corespunzător. Pentru informații suplimentare cu privire la fișierele de tip ”cookies” utilizate de noi, vă rugăm să consultați Politica noastră referitoare la fișiere de tip ”cookies” și tehnologii similare.
• 2.1.3 Date provenind de la terți sau din surse accesibile în mod public
Primim datele dumneavoastră cu caracter personal de la diferite terțe persoane și din surse accesibile în mod public, pe care le putem combina cu sau conecta la datele cu caracter personal pe care le colectăm de la dvs. prin intermediul Serviciilor noastre. În mod specific, acestea includ următoarele informații:

  1. în cazul în care vă înregistrați utilizând contul Google, primim adresa de email asociată contului dvs. Google (pentru crearea contului dvs. SMART și pentru a vă transmite notificări de sistem și mesaje de marketing), ID-ul dvs. Google și numele dvs. complet (utilizat ca nume. de utilizator în momentul când utilizați Serviciile noastre), precum și URL-ul către fotografia dvs. de profil (pentru crearea fotografiei de profil de pe contul dvs. SMART);
  2. în cazul în care vă înregistrați utilizând contul Facebook: primim adresa de email asociată contului dvs. de Facebook (în scopul creării contului dvs. SMART și pentru a vă transmite notificări de sistem și mesaje de marketing), precum și informații referitoare la profilul dvs. public, inclusiv ID-ul dvs. de Facebook, numele și prenumele (utilizat ca nume de utilizator în momentul când utilizați Serviciile noastre) și URL-ul către fotografia dvs. de profil de pe Facebook (în scopul creării fotografiei dvs. de profil pentru contul SMART);
  3. anumite informați tehnice și de utilizare din partea furnizorilor de servicii analitice, cum ar fi Google Analytics 360, în scopuri statistice și pentru analiza utilizării Serviciilor noastre, în vederea îmbunătățirii Serviciilor noastre și pentru marketing online;
  4. autoritățile guvernamentale ne furnizează numele de utilizator, numărul de telefon și adresa de email în momentul în care solicită societății SMART să efectueze verificări sau să furnizeze acestor autorități date suplimentare în contextul activităților de prevenire a fraudei;
  5. evaluare și feedback: dacă acționați ca vânzător în cadrul Serviciilor noastre, colectăm și punem la dispoziție informații despre evaluarea și feedback-ul pe care le-ați primit de la alți utilizatori, în urma interacțiunii dvs. cu aceștia, în conformitate cu Termenii de Utilizare. Aceasta este o parte a Serviciilor noastre care vizează măsurarea satisfacției utilizatorilor în ceea ce privește experiența tranzacțională și asigurarea unui nivel optim și eficient de comunicare între utilizatori, precum și verificarea și prevenirea acțiunilor și comportamentului neadecvat în contextul activității desfășurate în cadrul Serviciilor noastre, aceste informații permițându-ne să luăm măsurile necesare și adecvate pentru menținerea standardelor ridicate la furnizarea Serviciilor noastre.

3. Colectăm date de la minori?

Serviciile noastre nu sunt adresate copiilor sub vârsta de 16 ani și nu colectăm cu bună știință date de la nicio persoană sub vârsta de 16 ani. În cazul în care luăm la cunoștință de faptul că o persoană sub vârsta de 16 ani ne-a furnizat date cu caracter personal, vom șterge aceste date fără întârziere.

4. Care sunt motivele pentru care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal?

Vom utiliza datele dumneavoastră cu caracter personal numai în situațiile în care legea ne permite acest lucru. Cel mai frecvent, vom utiliza datele dumneavoastră cu caracter personal în următoarele împrejurări:
• în situația în care trebuie să executăm contractul pe care urmează să-l încheiem sau pe care l-am încheiat cu dvs.;
• atunci când acest lucru este necesar în conformitate cu interesele noastre legitime și când considerăm că interesele noastre legitime nu sunt anulate de interesele dvs. sau ale altor persoane vizate sau de drepturile și libertățile dvs. fundamentale, de exemplu, pentru îmbunătățirea Serviciilor noastre și pentru consolidarea siguranței și securității Serviciilor noastre;
• atunci când trebuie să ne conformăm cu o obligație legală sau de reglementare.
În anumite împrejurări, este posibil de asemenea să prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pe baza consimțământul dumneavoastră. În cazul acesta, vă vom informa cu privire la scopul și categoria de date cu caracter personal care urmează a fi prelucrate în momentul în care vă solicităm consimțământul.

Vă prezentăm în cele ce urmează o descriere a motivelor pentru care utilizăm datele dumneavoastră cu caracter personal și care sunt temeiurile legale pe care le invocăm atunci când procedăm astfel. Am identificat de asemenea interesele noastre legitime, acolo unde este cazul.

  • Pentru asigurarea accesului la Servicii și furnizarea acestora
  1. În cazul în care vă conectați utilizând numărul de telefon mobil sau ID-ul de email, utilizăm numele și prenumele, numărul de telefon mobil și/sau adresa dvs. de email pentru a vă identifica în calitate de utilizator și pentru a vă acorda acces la Serviciile noastre.
  2. În cazul în care vă conectați utilizând contul de Facebook sau contul Google sau ID-ul dvs. Apple, utilizăm numele și prenumele și adresa de email asociată acestui cont, precum și URL-ul către fotografia dvs. de profil (cu excepția contului dvs. Apple) pentru a vă identifica în calitate de utilizator al Serviciilor noastre și pentru a vă acorda acces la Serviciile noastre. Datele de autentificare de mai sus sunt de asemenea utilizate de noi pentru furnizarea Serviciilor noastre către dvs. în conformitate cu Termenii noștri de Utilizare.
  • Utilizăm furnizori terți de servicii de plăți pentru prelucrarea oricărei plăți pe care o efectuați în legătură cu Serviciile noastre. În funcție de metoda de plată, este posibil să vi se solicite să ne furnizați detaliile dvs. de plată și cele privind cardul de credit/debit, pe care le vom transmite ulterior furnizorului de servicii de plată în scopul procesării plății dvs. Nu stocăm informațiile referitoare la cardul dvs. de credit dacă nu alegeți opțiunea de a salva aceste informații pentru efectuarea mai facilă a unor plăți recurente fără a fi nevoit să vă reintroduceți detaliile de fiecare dată. În astfel de situații, stocăm doar numele titularului cardului, data expirării cardului, tipul de card și primele și ultimele patru cifre ale numărului dvs. de card. Nu stocăm nicio valoare a codului de verificare a cardului de credit și doar transmitem astfel de valori și numărul cardului dvs. de credit într-o manieră criptată în scopul prelucrării plăților dvs. de către furnizorul de servicii de plată.
  1. Stocăm datele dvs. referitoare la studii, experiența profesională, competențe, fotografii, preferințele legate de locul de muncă dorit, precum și orice alte informații incluse în CV-ul dvs. sau prezentate în mod direct către angajatori prin intermediul Serviciilor în scopul facilitării comunicării dvs. directe și al transmiterii acestor date către angajatorii care publică anunțuri de angajare la categoria ”Locuri de muncă”. Temeiul legal al acestei prelucrări constă din încheierea și executarea contractului dintre SMART și dvs., în baza căruia SMART vă poate furniza servicii legate de categoria „Locuri de muncă.”

Prelucrăm informațiile menționate mai sus pentru executarea corespunzătoare a contractului nostru cu dvs..

  • Pentru îmbunătățirea experienței dvs. în legătură cu Serviciilor noastre
  1. Utilizăm date privind fluxul de click-uri pentru:
  • a vă oferi conținuturi personalizate, cum ar fi oferirea unor rezultate mai relevante ale căutărilor în momentul în care utilizați Serviciile noastre; și
  • a stabili cât de mult timp petreceți pe Serviciile noastre și modalitatea în care navigați în cadrul Serviciilor noastre pentru a vă înțelege interesele și pentru a îmbunătăți Serviciile noastre pe baza acestor date. De exemplu, este posibil să vă oferim sugestii referitoare la conținutul pe care îl puteți vizita pe baza conținutului pe care ați dat click.
  1. În cazul în care decideți să ne puneți la dispoziție datele dvs. de localizare, utilizăm aceste date în următoarele scopuri:
  • pentru compilarea de informații anonime și agregate referitoare la caracteristicile și comportamentul utilizatorilor serviciului SMART, inclusiv în scopul analizării, segmentării și dezvoltării activității profilurilor anonime;
  • pentru creșterea performanței Serviciilor noastre și pentru personalizarea conținutului pe care îl transmitem către dvs. De exemplu, cu ajutorul datelor de localizare, afișăm listări de anunțuri care se află în zona din apropierea dvs., pentru a îmbunătăți experiența dvs. de achiziție. În acest sens, serviciul Google Maps este integrat în cadrul Serviciilor noastre. Google Maps este furnizat de către noi și de Google, acționând în calitate de operatori de date independenți. Aceasta înseamnă că atât Google cât și noi suntem răspunzători pentru prelucrarea datelor dvs. de localizare în contextul Google Maps. În orice caz, nu vom prelucra datele dvs. de localizare în niciun scop în afara celor explicate prin prezenta Politică de confidențialitate. Cu toate acestea, este posibil ca Google să prelucreze astfel de date de localizare în scopuri proprii, astfel cum este explicat acest aspect în cadrul Politicii de confidențialitate a Google, care poate fi consultată aici. Utilizarea de către dvs. a aplicației Google Maps prin intermediul Serviciilor noastre este supusă Termenilor aplicabili serviciului ai Google Maps.
  • Cu ajutorul informațiilor de contact din contul dvs., care includ adresa dvs. de email și numărul de telefon mobil, cartografiem diferitele dispozitive (cum ar fi desktop-uri, telefoane mobile, tablete) utilizate de dvs. pentru accesarea Serviciilor noastre. Acest lucru ne dă posibilitatea de a asocia activitatea dvs. în cadrul Serviciilor noastre din aceste dispozitive și ne ajută să vă oferim o experiență fără cusur, indiferent de dispozitivul pe care-l utilizați.
  1. Utilizăm imaginile pe care le încărcați, descrierile și prețurile pe care le furnizați în cadrul listărilor de anunțuri pentru a antrena modelele de învățare automată să personalizeze rezultatele căutării în legătură cu poziția în clasament a anunțului și cu interesul utilizatorului, în scopul îmbunătățirii identificării și prezentării articolelor din anunțuri, al îmbunătățirii funcției de căutare și al creșterii probabilității unei vânzări finalizate cu succes. Acest lucru ne ajută să ne îmbunătățim Serviciile și să vă oferim o experiență îmbunătățită în calitate de utilizator.
  2. Pentru a afișa și a vă oferi recomandări cu privire la listările de anunțuri din cadrul Serviciilor noastre care ar putea prezenta interes pentru dvs., recurgem la algoritmi care utilizează informații referitoare la comportamentul dvs. de navigare, articolele achiziționate, date privind fluxul de click-uri, ID-ul dvs. de utilizator și datele dvs. de localizare, în cazul în care ne-ați acordat permisiunea de a le utiliza. Utilizăm această formă de luare de decizii în mod automat în baza interesului nostru legitim de a ne îmbunătăți Serviciile și de a oferi o experiență îmbunătățită utilizatorilor prin punerea la dispoziție a unor listări de anunțuri mai relevante.
  3. Accesăm și analizăm comunicările dvs. cu alți utilizatori prin intermediul funcției de chat din cadrul Serviciilor noastre pentru îmbunătățirea produselor și pentru a vă oferi o experiență îmbunătățită în calitate de utilizator (de ex., pentru identificarea produselor vândute și pentru a vă pune la dispoziție numai listări de anunțuri active). Prin urmare, dezvoltăm și antrenăm modelele de învățare automată și algoritmi să analizeze în mod automat conținutul comunicărilor dvs. din funcția chat. Pentru crearea și antrenarea modelelor noastre de învățare automată, este posibil ca specialiștii noștri în domeniul învățării automate să analizeze manual eșantioane din conținutul mesajelor de tip chat. În aceste împrejurări, se acordă drepturi de acces extrem de restrictive specialiștilor selectați din domeniul învățării automate care analizează conținutul comunicărilor din funcția chat. În cadrul acestui proces de analiză, anonimizăm conținutul comunicărilor pe cât posibil prin aplicarea unui filtru de scanare pentru detectarea și ascunderea datelor cu caracter personal, cum ar fi numele, numerele de telefon sau adresele de email. Cu toate acestea, este posibil să mai existe cazuri în afara controlului nostru în care conținutul comunicărilor ar putea afișa anumite date cu caracter personal pe care ați ales să le furnizați.
  • Folosind identificatorul ”session long” (un cod de identificare aleatoriu atribuit dvs. în momentul în care descărcați aplicația noastră mobilă), vă vom transmite ocazional chestionare pentru utilizatori concepute să stabilească nivelul dvs. de satisfacție cu privire la calitatea Serviciilor noastre. În momentul în care vă transmitem un chestionar, este posibil să vă solicităm și adresa de email sau numărul de telefon mobil pentru a vă contacta și a vă invita să participați la testele legate de experiența utilizatorilor (UX) sau la un interviu cu echipa noastră.
  • Pentru măsurarea nivelului de satisfacție al utilizatorilor legat de experiența de tranzacționare a acestora și pentru asigurarea unui nivel optim și eficient de comunicare între utilizatori, precum și pentru verificarea și prevenirea acțiunilor și comportamentelor neadecvate în contextul activității desfășurate în legătură cu Serviciile noastre, colectăm informații referitoare la evaluări și feedback privind interacțiunile dintre utilizatori în legătură cu Serviciile noastre, aceste informații permițându-ne să luăm măsuri necesare și adecvate pentru menținerea unor standarde ridicate la furnizarea Serviciilor noastre.

Prelucrăm informațiile menționate mai sus pentru executarea corespunzătoare a contractului nostru cu dvs. și pe baza interesului nostru legitim legat de îmbunătățirea experienței dvs. de utilizare a Serviciilor noastre.

  • Pentru asigurarea siguranței și securității Serviciilor
  1. Utilizăm numărul de telefon mobil, datele de conectare și codurile unice de identificare ale echipamentelor în scopul administrării și protejării Serviciilor noastre (incluzând depanarea (troubleshooting), analiza de date, testarea, prevenirea fraudei, întreținerea sistemului, serviciile de asistență, raportarea și găzduirea de date).
  2. Accesăm și analizăm comunicările dvs. cu alți utilizatori pe care le aveți prin intermediul funcției chat din cadrul Serviciilor noastre pentru a verifica nivelul de satisfacție al clienților, din considerente de securitate și în scopul prevenirii fraudelor (de ex., pentru blocarea mesajelor spam sau abuzive care ar putea fi trimise dvs. de alți utilizatori). Prin urmare, dezvoltăm și antrenăm modele de învățare automată și algoritmi pentru a ne ajuta la detectarea și prevenirea automată a comportamentelor inadecvate sau frauduloase ale utilizatorilor. În cursul procesului de analiză și antrenare, anonimizăm conținutul comunicărilor din funcția chat pe cât posibil prin anonimizarea valorilor unice de identificare atribuite utilizatorilor. Cu toate acestea, este posibil să mai existe cazuri în afara controlului nostru în care conținutul comunicărilor din funcția chat ar putea afișa anumite date cu caracter personal pe care ați ales să le furnizați. Numai în cazuri și circumstanțe limitate, specialiștii noștri responsabili de asigurarea siguranței și securității clienților analizează manual conținutul comunicărilor din funcția chat, de exemplu, în cazul în care avem indicii temeinice care conduc la suspiciuni de activități frauduloase. În aceste situații, se aplică reguli extrem de stricte de acces pentru specialiștii selectați responsabili de siguranța și securitatea clienților care analizează conținutul comunicărilor din funcția chat.
  • Pentru prevenirea și detectarea fraudelor din cadrul Serviciilor noastre, recurgem la algoritmi capabili să recunoască comportamentele suspecte sau frauduloase ale utilizatorilor pe baza anumitor informații cum ar fi activitatea utilizatorului și conținutul publicat, care ne pot determina să interzicem anumite conturi de utilizator. Interzicerea automată are loc în momentul în care există un nivel extrem de ridicat de certitudine cu privire la faptul că un cont sau o acțiune este frauduloasă. În caz contrar, se efectuează o analiză de către factorul uman, respectiv de specialiștii responsabili pentru siguranța și securitatea clienților, pe baza unor drepturi de acces extrem de restrictive. Utilizăm această formă de adoptare automată de decizii în baza interesului nostru legitim de a detecta și preveni fraudele și de a menține siguranța și securitatea Serviciilor noastre pentru utilizatori. În cazul în care considerați că contul dvs. a fost interzis în mod nejustificat, ne puteți contacta prin intermediul Formularului de Contact, caz în care echipa noastră va analiza decizia privind interzicerea contului dvs.
  1. Colectăm anumite informații provenite de la și în legătură cu echipamentul electronic cu ajutorul căruia accesați Serviciile noastre în baza interesului nostru legitim de prevenire a fraudelor din cadrul Serviciilor noastre. Informațiile colectate de noi includ ID-ul dvs. de utilizator (în funcție de faptul dacă sunteți sau nu conectat), domeniul de țară al SMART, adresa IP, setările dispozitivului referitoare la limbă, marca și tipul echipamentului, sistemul de operare și versiunea echipamentului, tipul și versiunea de browser, precum și informații specifice cu privire la software-ul echipamentului, cum ar fi fonturile, fusul orar al sistemului și al browser-ului și formatele video și audio disponibile. Informațiile referitoare la echipament sunt utilizate pentru a stabili dacă se utilizează același echipament atunci când utilizatorii interacționează cu Serviciile noastre. Asociem aceste informații cu un scor de fraudă aferent utilizatorului, pe baza căruia este posibil să interzicem anumiți utilizatori. Pentru informații suplimentare cu privire la acest subiect, vă rugăm că consultați Politica noastră referitoare la fișiere de tip ”cookies” și tehnologii similare. În cazul în care considerați că contul dvs. a fost interzis în mod nejustificat, ne puteți contacta prin intermediul Formularului de Contact, caz în care echipa noastră va analiza decizia privind interzicerea contului dvs.

Prelucrăm informațiile menționate mai sus pentru executarea corespunzătoare a contractului nostru cu dvs. și pe baza interesului nostru legitim legat de prevenirea fraudelor și de îmbunătățirea calității și eficacității pe ansamblu a Serviciilor noastre.

  • Pentru a promova și a vă oferi Servicii care ar putea prezenta interes pentru dvs.
  1. Utilizăm adresa de email și numărul de telefon mobil (prin SMS) pentru a vă oferi sugestii și recomandări cu privire la Serviciile noastre care ar putea prezenta interes pentru dvs.
  2. Pentru a vă transmite comunicări prin email prin care să vă oferim sugestii și recomandări cu privire la listări de anunțuri sau la Serviciile noastre, recurgem la algoritmi capabili să utilizeze informațiile pe baza datelor dvs. privind fluxul de click-uri. Întotdeauna vă vom oferi posibilitatea de a renunța la astfel de comunicări prin includerea unui link pentru dezabonare. Utilizăm această formă de proces decizional automat în baza interesului nostru legitim de îmbunătățire a Serviciile noastre, de creștere a numărului de tranzacții din cadrul Serviciile noastre și de a oferi o experiență îmbunătățită utilizatorilor prin furnizarea unor listări de anunțuri mai relevante.
  • Utilizăm date privind fluxul de click-uri în scopul monitorizării și raportării eficacității desfășurării campaniilor pentru partenerii noștri de afaceri și pentru analize interne ale activității.
  1. În cazul în care decideți să ne puneți la dispoziție datele dvs. de localizare, este posibil să utilizăm aceste date pentru măsurarea și monitorizarea interacțiunilor dvs., cu banner-ele publicitare ale unor terțe persoane plasate de noi în cadrul Serviciilor noastre.

Prelucrăm informațiile menționate mai sus pe baza interesului nostru legitim legat de derularea activităților de marketing pentru a vă oferi Servicii care ar putea prezenta interes. Mai exact, este posibil să primiți anumite comunicări de marketing din partea noastră:

  • prin orice mijloc de comunicare preferat, în cazul în care ați solicitat astfel de informații de la noi;
  • prin email, cu privire la produse și servicii similare, în cazul în care utilizați deja Serviciile noastre sau ați achiziționat unele dintre produsele noastre;
  • prin telefon sau email, în cazul în care ne-ați furnizat detaliile dvs. în momentul în care ați intrat în competiție; sau
  • prin telefon sau email, în cazul în care v-ați înregistrat pentru o anumită promoție.

Ne puteți solicita să sistăm transmiterea unor astfel de comunicări de marketing în orice moment dând click pe link-ul de dezabonare din cadrul mesajului email trimis dumneavoastră sau prin schimbarea setărilor de notificare din contul dvs.

În alte situații în afara celor menționate mai sus, vom utiliza adresa dvs. de email și numărul de telefon mobil pentru a vă transmite comunicări directe de marketing (prin email, notificări automate, SMS sau apeluri telefonice), în cazul în care ne-ați acordat consimțământul de a proceda astfel bifând căsuța respectivă în momentul înregistrării pe Serviciile noastre. Vă puteți răzgândi în orice moment și vă puteți retrage consimțământul prin intermediul setărilor contului dvs. SMART.

În cazul în care întâmpinați probleme legate de schimbarea setărilor de notificare, vă rugăm să ne contactați utilizând Formularul nostru de Contact.

  • Pentru a vă oferi servicii de asistență clienți de calitate
  1. înregistrăm conversațiile dvs. telefonice cu membrii echipei pentru relații cu clienții sau cu membrii echipei de vânzări numai sub rezerva consimțământului dumneavoastră explicit;
  2. în cazul în care sunteți de acord să participați la studiile noastre privind interacțiunea cu clienții organizate ocazional de SMART, vă vom face o înregistrare video a interacțiunii dvs. cu echipa noastră în vederea îmbunătățirii Serviciilor noastre.

Prelucrăm datele cu caracter personal menționate mai sus în vederea unei analize aprofundate a interacțiunii dvs. cu membrii echipei noastre responsabile de relația cu clienții sau ai echipei de vânzări (după caz) și a îmbunătățirii modalității în care membrii echipelor noastre deservesc clienții.

Vă puteți retrage consimțământul în orice moment și gratuit utilizând Formularul nostru de Contact.

Prelucrăm informațiile menționate mai sus pentru executarea corespunzătoare a contractului pe care l-ați încheiat cu noi, pentru îmbunătățirea Serviciilor noastre și pe baza interesului nostru legitim legat

În vederea exercitării drepturilor care îi revin în baza prevederilor referitoare la protecția datelor cu caracter personal, orice utilizator care folosește Aplicația trebuie să contacteze în mod direct Dezvoltatorul sau entitatea indicată în documentul corespunzător care prezintă regulile de utilizare a Aplicației respective.

6. Prelucrarea datelor în cadrul serviciilor „SMART Jobs” 

6.1 Prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare

Pentru a facilita procesul de răspuns la anunțurile de locuri de muncă incluse în categoria „Locuri de muncă”, am făcut posibil ca utilizatorii noștri să adauge, să stocheze și să utilizeze CV-urile lor în Serviciile noastre (aceștia vor fi denumiți în continuare „Candidat” sau „Candidați”, la plural). Candidații își pot salva CV-ul în timpul procesului de răspuns la un anumit anunț de locuri de muncă, precum și de la nivelul setărilor contului lor din fila Profil candidat – Secțiune ”CV” (disponibilă și prin fila „Setări – CV-ul tău”). Unui Cont îi poate fi atribuit un singur fișier CV, la un moment dat. Modificarea sau adăugarea unui fișier CV în timpul procesului de depunere a aplicației  la un anunț de loc de muncă prin utilizarea formularului furnizat de către Platformă, va fi reflectată și în Contul dvs. În funcție de opțiunile disponibile pe Platformă în cadrul procesului de depunere a  aplicației la un anunț de loc de muncă, fișierul CV poate fi atașat automat la aplicația pe care o trimiteți, ceea ce va rezulta de fiecare dată din formularul de depunere a aplicațiilor de pe Platformă. Puteți păstra controlul asupra depunerii sau nedepunerii CV-ului la Angajator chiar dacă acesta este atașat automat la aplicația dumneavoastră în conformitate cu termenii descriși în propoziția precedentă, prin anularea atașării fișierului CV la o anumită aplicație, utilizând funcționalitatea furnizată în formular.

Vă puteți gestiona CV-ul salvat în contul SMART prin adăugarea sau ștergerea anumitor fișiere din fila „Profil candidat” – Secțiunea ”CV” și prin utilizarea butonului dedicat, în procesul de trimitere a unei aplicații, utilizând formularul. Odată ce CV-ul este salvat în contul dvs., nu va trebui să atașați un fișier separat de fiecare dată când răspundeți la la un anunț de locuri de muncă.

CV-ul este vizibil în contul dvs. de utilizator până când este eliminat de utilizator, nedepășind momentul ștergerii contului.

CV-ul și orice alte date furnizate angajatorului selectat sau stocate prin intermediul Serviciilor vor fi prelucrate de contul angajatorului timp de patru (4) luni de la momentul primirii lor, indiferent dacă contul de utilizator a fost șters sau nu. Cele de mai sus nu se aplică serviciului Profilului Candidatului. În acest caz, referința la conținutul formularului de Candidat este activă atâta timp cât acest serviciu este activat pe Contul de Candidat.

Când Candidatul își transmite datele sale personale unui angajator, acesta din urmă, devine un operator separat și independent al acestor date în scopul recrutării și eventual în alte scopuri determinate de angajator. Astfel, angajatorul poate salva datele Candidatului în afara contului angajatorului și le poate atribui o perioadă separată de retenție în afara Serviciilor noastre.

Prin urmare, SMART, în calitate de operator al datelor cu caracter personal, este responsabilă doar pentru prelucrarea datelor Candidatului ca parte a Serviciilor.

În cadrul Serviciilor noastre, în secțiunea „Profilul Candidatului”, aveți posibilitatea să completați un profil de candidat, în care furnizați în mod voluntar date cu caracter personal, cum ar fi: numele dumneavoastră, data nașterii, datele de contact, istoricul educației și al experienței profesionale, precum și competențele și interesele dvs.

Stocăm aceste date pentru a vă oferi Serviciile noastre, la discreția dumneavoastră, până când decideți să le ștergeți, dar maxim până când vă ștergeți contul de utilizator.

Atunci când un utilizator:

  • completează două categorii de informații sub secțiunea “Profilul Candidatului”, subsecțiunile „Anunțuri recomandate” sau „Noul tău job”: locul preferat pentru locul de muncă și profesia preferată, și
  • în cazul utilizării active a Serviciului (inclusiv prin parcurgerea conținutului anunțurilor selectate de către utilizator, adăugarea acestora la anunțurile favorite, vizualizarea numărului de telefon sau a căsuței de mesaje, trimiterea unei aplicații, precum și apăsarea butonului „Pune o întrebare”),

activăm automat serviciul „Anunțuri recomandate”, așa cum este descris, prin care utilizatorul primește automat o recomandare de afișare a anunțurilor compatibile cu el, care, conform Serviciilor noastre, sunt cele mai potrivite pentru profilul și preferințele sale.

În cazul completării locului și profesiei preferate, anunțurile vor fi recomandate pe baza datelor astfel furnizate, iar în cazul utilizării active a Serviciului, pe baza datelor legate de această utilizare.

Serviciul „Anunțuri recomandate” este pus și la dispoziția vizitatorilor Serviciilor atunci când aceștia utilizează în mod activ Serviciul.

Serviciul „Anunțuri recomandate” se bazează pe analizarea și profilarea automată a datelor dvs. personale furnizate în cadrul utilizării Serviciului „Anunțuri recomandate”. În acest scop, vom realiza profilul datelor dvs. conținute în „Noul tău job” și „Anunțuri recomandate” și legate de utilizarea activă a Serviciului, până când renunțați la acest Serviciu sau până când Serviciul este întrerupt în conformitate cu Termenii și Condițiile noastre.

Această profilare este necesară pentru ne putea îndeplini obligațiile privind prestarea serviciului „Anunțuri recomandate”, dar nu va conduce la generarea automată a unor decizii care pot produce efecte juridice în detrimentul dumneavoastră sau care vă pot afecta în mod similar. Aveți în continuare acces la întregul catalog de anunțuri de locuri de muncă, iar recomandările pe care le primiți de la noi sunt doar sugestii care pot fi de interes pentru dumneavoastră. Angajatorii nu au nicio influență asupra recomandărilor pe care le primiți și nu sunt informați cu privire la acestea.

Când răspundeți la un anunț din categoria „Locuri de muncă” printr-un canal de comunicare sau un formular implementat de SMART, indiferent de CV, mesaj sau formularul de Candidat furnizat angajatorului ,vi se va cere să furnizați anumite date necesare pentru transferul aplicației dvs. către angajator. Puteți salva aceste date în Contul dvs. de Candidat ca parte a formularului de Candidat, astfel având posibilitatea folosirii lor pentru aplicații viitoare. Furnizarea datelor de mai sus este necesară pentru a utiliza serviciul de răspuns la anunțuri din categoria „Locuri de muncă”, ca parte a Serviciilor noastre. SMART le prelucrează în acest mod pentru a furniza acest serviciu în conformitate cu Termenii noștri de Utilizare.

6.2 Cum transferăm datele dvs.

Răspunsul la un anumit anunț de locuri de muncă din categoria „Locuri de muncă” implică furnizarea datelor dumneavoastră cu caracter personal către angajator, la cererea dumneavoastră. După trimiterea unui răspuns la un anunț, angajatorul primește un mesaj care, în funcție de alegerile dvs., setările sau scopul Serviciului selectat, poate conține datele dvs. personale (de exemplu, sub forma unui CV anexat sau a unui link către formularul de Candidat, în conformitate cu serviciul Profilul Candidatului) și va putea include cererea dvs. în procesul său de recrutare. Amintiți-vă că prin punerea CV-ului la dispoziția angajatorului, acesta din urmă devine un operator de date independent și poate prelucra datele dvs. în afara Serviciilor noastre, în special în afara regulilor stabilite de SMART. Vă încurajăm să citiți cu atenție conținutul anunțurilor din categoria „Locuri de muncă” și regulile de prelucrare a datelor cu caracter personal indicate de angajatori în declarațiile lor de confidențialitate.

Împărtășiți datele dvs. cu caracter personal și alte informații cu angajatorii pe baza propriei decizii, informate și conștiente. Înainte de a vă pune la dispoziție datele, ar trebui să luați în considerare cu atenție riscurile asociate publicării datelor dvs. personale, în special a adresei dvs., a datelor de contact sau a locației exacte. Astfel de riscuri ar putea fi, de exemplu, posibilitatea de a fi identificat de alte persoane implicate în procesul dvs. de recrutare, pierderea parțială a intimității și, în cazuri extreme, chiar furtul de identitate.

7. Modalitatea în care vă vom informa cu privire la modificările aduse Politicii noastre de confidențialitate 

Este posibil ca la un moment dat să modificăm și să actualizăm prezenta Politică de confidențialitate. Vă vom notifica cu privire la modificările semnificative aduse prezentei Politici de confidențialitate astfel cum este cazul în împrejurările date și cum ni se impune prin legislația aplicabilă, de ex., prin publicarea unei notificări vizibile în cadrul Serviciilor noastre sau prin transmiterea unui mesaj către dvs. prin intermediul Serviciilor noastre sau prin trimiterea unui mesaj email. În cazul în care nu sunteți de acord cu modalitatea în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal și cu opțiunile pe care vi le oferim, vă puteți închide contul în orice moment accesând setările din contul dvs. și selectând ștergerea contului.

8. Drepturile de care beneficiați 

În anumite circumstanțe, beneficiați de drepturi în virtutea legislației privind protecția datelor cu caracter personal. În cazul în care doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile enumerate mai jos, vă rugăm să accesați setările contului dvs./setările privind confidențialitatea sau să ne contactați prin intermediul Formularului de Contact:

  • Dreptul de a solicita acces la datele dumneavoastră cu caracter personal (denumit în mod obișnuit “solicitarea de acces a persoanei vizate”). Acesta vă dă posibilitatea de a primi o copie a datelor cu caracter personal deținute de noi referitoare la persoana dvs. și de a verifica dacă prelucrarea este efectuată de noi în mod legal.
  • Dreptul de a solicita rectificarea datelor pe care le deținem referitoare la persoana dvs. Acesta vă dă posibilitatea de a obține rectificarea oricăror date incomplete sau inexacte deținute de noi referitoare la persoana dvs., deși este posibil să fie necesară o verificare a corectitudinii noilor date pe care ni le furnizați.
  • Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal. Acesta vă dă posibilitatea de a ne solicita suspendarea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal în următoarele situații: (a) în cazul în care doriți să stabiliți corectitudinea datelor; (b) în situația în care considerați că utilizarea datelor de către noi este nelegală; (c) în situația în care ne solicitați să păstrăm datele chiar dacă noi nu mai avem nevoie de acestea în vederea constatării, exercitării sau apărării unui drept în justiție; sau (d) în situația în care v-ați opus utilizării de către noi a datelor dvs. însă noi trebuie să verificăm dacă avem temeiuri legitime prevalente pentru utilizarea acestora.
  • Dreptul de a solicita ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal .Acesta vă dă posibilitatea de a ne solicita ștergerea sau eliminarea datelor cu caracter personal în cazul în care nu există temeiuri justificate pentru prelucrarea în continuare de către noi a acestora. Beneficiați de asemenea de dreptul de a ne solicita ștergerea sau eliminarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cazul în care v-ați exercitat cu succes dreptul de a vă opune prelucrării (a se vedea mai jos), în care este posibil să fi procesat informațiile privind persoana dvs. în mod ilegal sau în care ni se impune ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal pentru a ne conforma cu legislația locală. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că, în legătură cu anumite scopuri, este posibil să fim obligați prin lege să reținem datele dvs.
  • Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal în momentul în care noi ne prevalăm de un interes legitim (sau de interese legitime ale unui terț) și există anumite elemente referitoare la situația dvs. particulară care vă determină să doriți să vă opuneți prelucrării în baza acestui temei deoarece considerați că aceasta are impact asupra drepturilor și libertăților dvs. fundamentale. În unele cazuri, este posibil să demonstrăm că avem temeiuri legale convingătoare pentru prelucrarea informațiilor privind persoana dvs. care prevalează asupra drepturilor și libertăților dvs. Beneficiați de asemenea de dreptul de a vă opune în cazul în care prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal se efectuează în scopuri de marketing direct. Vă puteți exercita dreptul de a vă opune în următoarele modalități, în funcție de activitatea de prelucrare pe care doriți să o încetăm:
  • cu privire la mesaje email de marketing, dați click pe link-ul de dezabonare din cadrul mesajelor noastre email;
  • cu privire la mesaje SMS de marketing, notificări automate sau apeluri telefonice, schimbarea setărilor dvs., de notificare din contul dvs. în vederea renunțării la acestea;
  • cu privire la fișiere de tip ”cookies”, dați click pe funcția “opt-out” (“respinge”) de pe platforma noastră de gestionare a consimțământului, OneTrust, și;
  • cu privire la orice obiecție ridicată împotriva prelucrării datelor dvs. în general, ne puteți contacta prin intermediul Formularului de Contact.
  • Dreptul de a solicita transferul datelor dumneavoastră cu caracter personal către dvs. sau către un terț. Vom pune la dispoziția dvs. sau a persoanei terțe alese de dvs. datele dumneavoastră cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent, prelucrabil automat şi interoperabil. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că acest drept se aplică doar informațiilor automate cu privire la care ne-ați acordat inițial consimțământul privind utilizarea acestora sau, prin utilizarea informațiilor, să executăm un contract cu dvs.
  • Dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Acesta nu afectează legalitatea niciunei prelucrări efectuate deja de noi în baza consimțământului dvs. acordat mai sus.

În mod obișnuit, nu se percepe nicio taxă: Nu va trebui să plătiți nicio taxă pentru accesarea datelor dumneavoastră cu caracter personal (sau pentru exercitarea oricărui alt drept). Cu toate acestea, este posibil să percepem o taxă rezonabilă în situația în care solicitarea dvs. este vădit nefondată, repetitivă sau excesivă. În caz contrar, este posibil să refuzăm să dăm curs solicitării dvs. în astfel de împrejurări.

Termenul limită pentru furnizarea răspunsurilor: Încercăm să răspundem tuturor solicitărilor legitime în termen de o lună. Ocazional, este posibil să avem nevoie de mai mult de o lună în cazul în care solicitarea dvs. este deosebit de complexă sau în care ați înaintat mai multe solicitări. În acest caz, vă vom notifica și vă vom ține la curent.

În afară de aceasta, beneficiați de dreptul de a depune în orice moment o plângere la Autoritatea pentru Protecția Datelor.

Cu toate acestea, înainte de depunerea unei plângeri la Autoritatea pentru Protecția Datelor, am aprecia foarte mult posibilitatea de a discuta mai întâi de toate problemele pe care le avem. În acest sens, vă rugăm să contactați Biroul nostru pentru Confidențialitate utilizând Formularul de Contact.

9. Comunicare

Vom comunica cu dumneavoastră prin email, SMS sau prin aplicația de notificare în legătură cu Serviciile noastre, cu validarea contului dvs. deschis la noi, pentru a vă informa în cazul în care listările dvs. de anunțuri au devenit active/au expirat și în legătură cu alte mesaje referitoare la tranzacții în legătură cu Serviciile noastre. Dat fiind faptul că este imperativ pentru noi să vă transmitem astfel de mesaje referitoare la tranzacționare, e posibil să nu puteți renunța la astfel de mesaje.

10. Cu cine partajăm datele dumneavoastră?

Este posibil să trebuiască să împărtășim datele dumneavoastră cu caracter personal cu părțile enumerate mai jos în scopurile specificate în cadrul secțiunii 4 de mai sus.

Furnizori terți de servicii: Utilizăm furnizori terți de servicii pentru a ne ajuta să asigurăm anumite aspecte legate de Serviciile noastre și să menținem și să monitorizăm Serviciile noastre. În acest context, datele dumneavoastră cu caracter personal ar putea fi împărtășite cu următorii beneficiari sau categorii de beneficiari:

  • furnizori de servicii de tip ”cloud”, precum Amazon Web Services, Inc. (AWS), Google Ireland Limited (Google Cloud), Microsoft Corporation (Microsoft Azure), care ar putea primi anumite date ale dumneavoastră cu caracter personal în scopul stocării cloud;
  • furnizori terți de instrumente integrate, precum Google Ireland Limited (Google Maps), care este posibil să primească datele dvs. de localizare în scopul îmbunătățirii performanței Serviciilor noastre și al personalizării conținutului pe care vi-l transmitem;
  • furnizori de instrumente pentru acordarea de asistență clienților, precum Salesforce, Inc., care este posibil să primească anumite date ale dvs. cum ar fi detalii privind contul de utilizator, solicitări ale serviciului pentru clienți, conținut al mesajelor, în scopul comunicării cu clienții și acordării de asistență acestora dar și datele privind calitatea dvs de potențial client, folosite de către echipa noastră de vânzări;
  •  
  • furnizori de servicii de comunicări de marketing, cum ar fi White Image Loyalty S.R.L. sau Lion Communication Services S.A., care este posibil să primească anumite date ale dvs. în scopul organizării și derulării de campanii de comunicare de marketing;
  • furnizori de servicii de sondaje efectuate în rândul utilizatorilor, cum ar fi Reveal Marketing Research S.R.L., care este posibil să primească anumite date despre dvs. cum ar fi datele de contact în scopul participării la sondaje privind modalitatea de utilizare a serviciilor oferite de SMART

Acești furnizori terți de servicii se pot afla în interiorul sau în afara SEE.

Efectuăm verificări asupra furnizorilor noștri terți de servicii și le impunem acestora să respecte securitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal și să le trateze conform legii. Nu le permitem acestora să utilizeze datele dumneavoastră cu caracter personal în scopuri proprii și le permitem să prelucreze aceste date numai în scopurile specificate și în conformitate cu instrucțiunile noastre.

Furnizorii de servicii de publicitate și de analiză: În vederea îmbunătățirii Serviciilor noastre, vom împărtăși ocazional informațiile privind persoana dvs. cu furnizori de servicii de analiză, cum ar fi Google Analytics 360, care (i) ne ajută să analizăm modalitatea în care oamenii utilizează Serviciile noastre, în vederea îmbunătățirii Serviciilor noastre, și (ii) ne sprijină în legătură cu activitatea de marketing online și de publicitate pe bază de interese. În cea mai mare parte, împărtășim informațiile privind persoana dvs. cu aceștia într-o formă neidentificabilă, în scopul monitorizării și raportării cu privire la eficacitatea desfășurării campaniilor pentru partenerii noștri de afaceri și pentru analize interne ale activității. De regulă, astfel de informații vor include un ID pentru fișierele de tip ”cookie”, o adresă IP (prescurtată), URL-ul de referință, precum și informații referitoare la browser și la echipament. Prin analizarea comportamentului dvs. de navigare în cadrul Serviciilor noastre pe baza fișierelor de tip ”cookies” cu ajutorul furnizorilor de servicii de analiză, avem posibilitatea de a înțelege mai bine utilizarea Serviciilor noastre și putem îmbunătăți produsul nostru și vom fi capabili să vă prezentăm anunțuri publicitare referitoare la SMART mai relevante în momentul în care vizitați alte website-uri. În scopuri publicitare, avem un parteneriat cu furnizori de servicii publicitare care sunt organizați sub egida Biroului de Publicitate Interactivă (IAB) și care sunt enumerați aici: https://iabeurope.eu/vendor-list/. Este posibil să împărtășim cu partenerii noștri publicitari ID-ul dvs. referitor la fișierele de tip ”cookie” (”fișiere cookies” ale primelor și terțelor părți) care ne dau posibilitatea de a vă prezenta anunțuri publicitare mai relevante ale terților referitoare la Serviciile noastre pe baza comportamentului dvs. de navigare în afara Serviciilor noastre. Pentru controlul și gestionarea setărilor pentru anunțuri publicitare, puteți accesa setările prin intermediul unui link menționat în nota de subsol a website-ului nostru. Pentru detalii suplimentare referitoare la furnizorii de servicii publicitare și de servicii de analiză, vă rugăm să consultați Politica noastră referitoare la fișiere de tip ”cookies” și tehnologii similare.

Societățile Grupului SMART: Vom partaja ocazional informațiile privind persoana dvs. cu alte “Societăți ale Grupului SMART”, aceasta însemnând entitățile sau filialele controlate în mod direct sau indirect de Business Outsourcing Solution SRL Cu privire la anumite operațiuni de afaceri, valorificăm experiența noastră la nivel global prin utilizarea resurselor împărtășite în cadrul a diferite filiale pentru a vă furniza cele mai bune Servicii cu putință, fapt care include aspecte privind îmbunătățirea produselor, a asistenței acordate clienților, a securității și siguranței și a activităților legate de colectarea capitalului informațional de afaceri. Aceasta înseamnă că este posibil să trebuiască să împărtășim datele dumneavoastră cu caracter personal în cadrul Societăților Grupului SMART, care sunt localizate atât în interiorul cât și în afara Spațiului Economic European (“SEE”).

Orice împărtășire de date cu caracter personal între Societățile Grupului SMART va fi întotdeauna supusă garanțiilor prevăzute în cadrul secțiunii 11, aspect pe care l-am exprimat în mod expres în cadrul unui acord intern privind transferul de date încheiat între toate Societățile Grupului SMART.. Acest acord definește în mod clar drepturile și obligațiile tuturor Societăților Grupului SMART de a asigura măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru protejarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.

Fuziuni și achiziții: În cazul în care activitatea sau activele noastre (ori o parte din acestea) sunt reorganizate, vândute, transferate sau fac obiectul unei fuziuni cu o altă activitate, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi dezvăluite și transferate către noii proprietari ai activității. În astfel de situații, vom lua toate măsurile prevăzute prin lege, măsuri ce ar putea include notificarea dumneavoastră și posibilitatea de a decide dacă doriți sau nu să utilizați în continuare Serviciile noastre.

Autorități de aplicarea legii, de reglementare și alte autorități: Este posibil să divulgăm datele dumneavoastră cu caracter personal autorităților de aplicare a legii, de reglementare, organismelor publice guvernamentale și altor terțe părți relevante în scopul respectării oricăror cerințe legale sau de reglementare.

Clienții persoană juridică ce activează în cadrul Serviciilor noastre în calitate de angajatori: pentru furnizarea Serviciilor noastre referitoare la categoria „Locuri de muncă” și pentru facilitarea transmiterii CV-ului dvs. în mod direct prin intermediul Serviciilor noastre. În momentul în care doriți să candidați pentru un loc de muncă publicat pe SMART Jobs, vom transmite angajatorilor datele referitoare la studii, experiența profesională, competențe, fotografii, preferințe legate de locul de muncă dorit, precum și orice alte informații incluse în CV-ul dvs. sau prezentate în mod direct de dvs. angajatorilor prin utilizarea Serviciilor noastre.

11. Transferuri internaționale 

În orice moment în care transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal în afara SEE, ne asigurăm de faptul că acestora li se oferă un nivel de protecție similar prin implementarea a cel puțin una din următoarele garanții:

Puteți primi o copie a măsurilor de protecție relevante care au fost implementate contactându-ne prin intermediul Formularului de Contact.

12. Unde stocăm datele dvs. și pe ce perioadă? 

Datele pe care le colectăm cu privire la persoana dvs. vor fi stocate și prelucrate în cadrul și în afara SEE, în servere sigure, pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă în calitate de utilizator, de exemplu, pentru crearea rapidă a unui website sau a unei aplicații mobile. Datele utilizatorilor SMART din SEE sunt stocate pe servere de tip ”cloud” puse la dispoziție de Amazon Web Services, Inc., care se află în Dublin, Irlanda.

Vom reține datele dumneavoastră cu caracter personal doar atâta timp cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care le-am colectat, inclusiv în scopul îndeplinirii oricăror cerințe legale, fiscale și contabile sau de raportare.

În vederea stabilirii perioadei adecvate de păstrare a datelor cu caracter personal, ținem seama de volumul, natura și caracterul privilegiat al datelor cu caracter personal, de riscul potențial de prejudiciere a acestora cauzat prin utilizarea sau divulgarea neautorizată a datelor dumneavoastră cu caracter personal, de scopul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal și de faptul dacă putem realiza aceste scopuri prin alte mijloace, precum și de cerințele legale aplicabile.

Păstrăm datele cu caracter personal aferente contului dvs. atâta timp cât sunteți înregistrat ca utilizator sau până în momentul în care vă ștergeți contul, caz în care ne vom asigura că datele dvs. sunt șterse fără întârzieri nejustificate și cât de curând este fezabil acest lucru din punct de vedere tehnic. În funcție de Serviciul utilizat de dvs. și de sistemele în care sunt stocate datele dvs., ștergerea datelor poate dura maxim 3 luni de la data solicitării dvs. În această perioadă, orice acces la datele dvs. va fi restricționat sau blocat imediat.

În cazul în care nu se înregistrează nicio activitate în in contul dvs. pe o perioadă mai mare de 24 de luni, vă închidem contul în conformitate cu Termenii noștri de Utilizare și ștergem toate datele cu caracter personal stocate în contul dvs., aceasta însemnând că nu veți mai putea să accesați și să utilizați acest cont. Cu toate acestea, nu vă vom închide contul și nu vom șterge datele dvs. în cazul în care aveți orice tranzacții deschise în curs de derulare sau aveți dreptul la rambursarea fondurilor creditate în contul dvs. de către dvs. sau de noi. Înainte de a vă închide contul, vă vom notifica, pentru a vă da posibilitatea de a vă menține contul activ, de exemplu, conectându-vă la respectivul cont.

În momentul închiderii contului dvs., este posibil să reținem anumite date în măsura în care acest lucru este necesar pentru (i) îndeplinirea obligațiilor noastre legale, cum ar fi în scopuri fiscale, contabile ori de audit sau (ii) pentru soluționarea unei plângeri sau a unui litigiu în instanță ori pentru a ne conforma cu o solicitare din partea unei autorități (de ex., în legătură cu punerea în aplicare a legii). Vom păstra doar acele date care sunt relevante pentru astfel de scopuri și vom șterge aceste date în momentul expirării perioadei de păstrare aplicabile sau statutare ori în momentul îndeplinirii scopului legal.

În vederea asigurării siguranței și securității clienților și a prevenirii fraudelor, este posibil să păstrăm anumite date referitoare la contul dvs. închis, cum ar fi listările dvs. de anunțuri, adresa IP, informații referitoare la moderare și la experiența utilizatorului, pe o perioadă de maximum 14 luni de la data închiderii contului.

Datele cu caracter personal aferente fișierelor de tip ”cookies” sunt stocate pe perioada corespunzătoare ciclului de viață al respectivului tip de fișier cookie sau până în momentul în care vor fi șterse de dvs. Puteți afla mai multe în legătură cu acest subiect consultând Politica noastră referitoare la fișiere de tip ”cookies” și tehnologii similare.

În cazul în care aveți orice întrebări legate de perioada de păstrare a datelor dvs., vă rugăm să ne contactați prin intermediul Formularului de Contact.

13. Măsuri tehnice și organizatorice și securitatea prelucrării 

Toate informațiile primite de noi cu privire la persoana dvs. sunt stocate pe servere sigure și am implementat măsuri tehnice și organizatorice care sunt adecvate și necesare pentru protejarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Societatea SMART evaluează în permanență securitatea rețelei sale și caracterul adecvat al programului său intern pentru securitatea informațiilor, care este conceput să (a) ne ajute să securizăm datele dvs. împotriva oricărei pierderi, accesări sau divulgări accidentale ori ilegale, (b) să identificăm riscurile previzibile în mod rezonabil legate de securitatea rețelei SMART, și (c) să minimizăm riscurile de securitate, inclusiv prin evaluarea riscurilor și testări periodice. În afară de aceasta, ne asigurăm de faptul că toate datele referitoare la plăți sunt criptate utilizând tehnologie SSL.

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că, în pofida măsurilor implementate de noi pentru protejarea datelor dvs., transferurile de date prin internet sau prin alte rețele deschise nu sunt niciodată complet sigure și că există riscul ca datele dumneavoastră cu caracter personal să fie accesate de terțe părți neautorizate.

14. Link-uri către website-uri ale terților

Serviciile noastre pot conține link-uri către website-uri sau aplicații ale unor terți. În cazul în care dați click pe unul din aceste link-uri, vă rugăm să aveți în vedere faptul că fiecare în parte va avea propria politică de confidențialitate. Nu controlăm aceste website-uri/aplicații și nu suntem răspunzători pentru respectivele politici. În momentul în care ieșiți de pe Serviciile noastre, vă încurajăm să consultați notificarea de confidențialitate de pe fiecare website pe care îl vizitați.

15. Detalii de contact

Pentru orice informații suplimentare sau pentru exercitarea drepturilor de care beneficiați, vă rugăm să vă verificați contul / setările de confidențialitate sau să contactați Biroul nostru de Protecție a Datelor utilizând Formularul de Contact.

În cazul în care doriți să ne contactați pentru a solicita informații referitoare la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, puteți trimite o scrisoare la adresa: Business Outsourcing Solutions SRL, Bucuresti, Sectorul 3, Strada Ilioara, Nr 27A.

16. Autoritatea pentru Protecția Datelor 

În ceea ce privește plângerile referitoare la protecția datelor, puteți contacta Autoritatea responsabilă de Protecția Datelor. Vă puteți exercita acest drept contactând autoritatea de la domiciliul sau de la locul dvs. de muncă ori de la adresa operatorului de date.

În ceea ce privește România, Autoritatea competentă pentru Protecția Datelor este: Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor, cu sediul în: b-dul. Magheru, nr. 28-30, sector 1, București, website: http://www.dataprotection.ro/